Каталог товарів

Гарантія та сервіс

Гарантійне обслуговування та сервіс

Термін гарантії надається від 12 до 24 місяців, залежно від товару. Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця.

Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?

У разі виникнення гарантійного випадку, просимо Вас звернутися за будь-яким із номерів, вказаних на сайті, та отримати від менеджера ТТН для відправки товару до сервісного центру.

Що потрібно мати для отримання гарантійного обслуговування?
- Інструмент у повній комплектації, крім витратного матеріалу.
- Заповнений гарантійний талон.
- документ, що підтверджує дату продажу.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

- Порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було проведено несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

- природній знос;

- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Умови обміну або повернення

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Ми оформляємо повернення, якщо:

товар не був у вжитку та не має слідів використання;
не порушена цілісність упаковки та товар повністю укомплектований;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
збережено товарний чек.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Як можна зробити обмін чи повернення товару?

Обов'язково повідомте нам про намір повернути товар за телефонами, вказаними на сайті;
Надішліть товар службою доставки «Нова Пошта» на адресу, вказану менеджером;
Доставка повернення товару здійснюється за рахунок відправника;
Ми перевіримо товар на дотримання 4х вищевказаних пунктів і повернемо вам повну суму повернення банківським переказом протягом 3х робочих днів з моменту отримання товару.
Ми зв'яжемося з Вами, якщо потрібна додаткова інформація.

11 РОКІВ НА РЫНКУ 190 тис. довольных клієнтів
ПРОФЕСІЙНА ПІДТРИМКА Щоденно з 9:00 до 21:00
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА При замовленні від 500 грн.
ВІДРАВКА ДЕНЬ У ДЕНЬ При оформленні замовлення до 17:00
ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ Знижки та подарунки кожному клієнту
ЯКІСНИЙ СЕРВІС Гарантійне та післягарантійне обслуговування
Перейти до порівняння