Гарантія та сервіс
Гарантійне обслуговування та сервіс Термін гарантії надається від 12 до 24 місяців, залежно від товару. Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця. Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування? У разі виникнення гарантійного випадку, просимо Вас звернутися за будь-яким із номерів, вказаних на сайті, та отримати від менеджера ТТН для відправки товару до сервісного центру. Що потрібно мати для отримання гарантійного обслуговування? У яких випадках гарантія не надається? Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо: - Порушено збереження гарантійних пломб; |
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: - природній знос; - випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо); |
Умови обміну або повернення
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Ми оформляємо повернення, якщо:
товар не був у вжитку та не має слідів використання;
не порушена цілісність упаковки та товар повністю укомплектований;
збережено всі ярлики та заводське маркування;
збережено товарний чек.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обов'язково повідомте нам про намір повернути товар за телефонами, вказаними на сайті;
Надішліть товар службою доставки «Нова Пошта» на адресу, вказану менеджером;
Доставка повернення товару здійснюється за рахунок відправника;
Ми перевіримо товар на дотримання 4х вищевказаних пунктів і повернемо вам повну суму повернення банківським переказом протягом 3х робочих днів з моменту отримання товару.
Ми зв'яжемося з Вами, якщо потрібна додаткова інформація.